Politik | 17. juni 2021

Kandidat til KV21? Søg tilskud hos Malerforbundet!

Stiller du op for et parti, som støtter fagbevægelsens idégrundlag, kan du søge støtte til din valgkamp hos Malerforbundet.

Tirsdag den 16. november 2021 afholdes der kommunal- og regionalvalg i Danmark (KV21). Malerforbundets hovedbestyrelse har besluttet at afsætte en pose penge, som medlemmer af Malerforbundet kan søge til deres valgkampagne.

Er du medlem af Malerforbundet og kandidat til KV21 for et parti, som bakker op om fagbevægelsens værdier har du derfor mulighed for at søge støtte til din valgkamp.

Sådan søger du

Du kan søge økonomisk tilskud til din valgkamp ved at sende ansøgning til sah@maler.dk senest 1. november 2021.

Det er muligt at modtage op til 14.000 kroner, som er maksbevilling, afhængig af antallet af ansøgere. Du skal kunne dokumentere dine udgifter.